Ερευνα στο Facebook για πληρωμένες ρωσικές διαφημίσεις

Το Κρεμλίνο υποστήριξε χθες ότι ουδέποτε αγόρασε διαφημίσεις στο Facebook προκειμένου να επηρεάσει το αποτέλεσμα των αμερικανικών προεδρικών εκλογών, μία ημέρα αφότου ο επικεφαλής του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε ότι θα δώσει στη δημοσιότητα το περιεχόμενο 3.000 διαφημιστικών μηνυμάτων που τοποθέτησε ρωσική διαφημιστική εταιρεία.

Σύμφωνα με όσα είναι έως τώρα γνωστά, πολλές από αυτές τις διαφημίσεις δεν αναφέρονταν ευθέως στις εκλογές, αλλά αναδείκνυαν ζητήματα που συσπείρωναν την εκλογική βάση του Ντόναλντ Τραμπ. «Η απάτη περί Ρωσίας συνεχίζεται, τώρα λένε για διαφημίσεις στο Facebook», έγραψε ο Αμερικανός πρόεδρος Τραμπ στο Twitter. «Τι έχουν να πουν για την εντελώς μεροληπτική και ανέντιμη κάλυψη στα μέσα ενημέρωσης υπέρ της απατεώνισσας Χίλαρι;».

Οι πολιτικές διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ακολουθούν καθεστώς «άγριας δύσης», χωρίς τις ελάχιστες απαιτήσεις διαφάνειας ως προς το ποιος τις αγοράζει, όπως γίνεται στους τηλεοπτικούς σταθμούς.

Επειτα από δύο εβδομάδες πιέσεων γύρω από το ζήτημα, ο Ζούκερμπεργκ συμφώνησε ότι θα άρει μερικώς το πέπλο της αδιαφάνειας, χωρίς ωστόσο να συμφωνεί στις προτάσεις για καθεστώς ανάλογο με αυτό των τηλεοπτικών σταθμών.

Σε μια παράλληλη εξέλιξη, σωματοφύλακες απομάκρυναν χθες διαδηλωτές από ομιλία του Τούρκου προέδρου Ερντογάν σε ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης. Κατά την προηγούμενη επίσκεψη του Ερντογάν στις ΗΠΑ, μέλη της φρουράς του ξυλοφόρτωσαν διαδηλωτές, με αποτέλεσμα 15 εξ αυτών να έχουν παραπεμφθεί σε δίκη.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα