Αυξήθηκε ο τζίρος στα ελληνικά ΜΜΕ το 2018

Ανοδικά κινήθηκε πέρυσι ο τζίρος των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα ενημέρωσης και επικοινωνίας, μετά και από τα στοιχεία του δ’ τριμήνου 2018 που δημοσιοποίησε η ΕΛΣΤΑΤ.
Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ:
*Ο δείκτης κύκλου εργασιών στην παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, βίντεο και τηλεοπτικών προγραμμάτων, ηχογραφήσεων και μουσικών εκδόσεων παρουσίασε αύξηση 3,1 % το δ’ τρίμηνο 2018 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του δ’ τριμήνου 2017, έναντι μείωσης 11,8% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου το 2017 προς το 2016. Ενώ, ο μέσος ετήσιος δείκτης παρουσίασε αύξηση 6,8% το 2018 σε σύγκριση με το 2017.
*Ο δείκτης κύκλου εργασιών στις δραστηριότητες προγραμματισμού και ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών παρουσίασε αύξηση 16,5% το δ’ τρίμηνο 2018 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του δ’ τριμήνου 2017, έναντι αύξησης 1,3% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου το 2017 προς το 2016. Ενώ, ο μέσος ετήσιος δείκτης παρουσίασε αύξηση 15,6% το 2018 σε σύγκριση με το 2017

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα