Η σουηδική εταιρεία πώλησης ειδών ένδυσης λιανικής, Hennes & Mauritz ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις στο δ΄ τρίμηνο αυξήθηκαν αντίστοιχα των προσδοκιών.
Οι πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Νοεμβρίου, χωρίς το φόρο προστιθέμενης αξίας, αυξήθηκαν 12% σε σχέση με το περασμένο έτος, στις 56,43 δισ. κορόνες (4,94 δισ. δολάρια).
Οι αναλυτές ανέμεναν 56,43 δισ. κορόνες.
Η H&M, όπως μεταδίδει το capital.gr, υστερεί σε σχέση με τους ανταγωνιστές της σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές πωλήσεις, αλλά η μετάβασή της στο διαδίκτυο έχει ξεκινήσει να αποφέρει καρπούς προσφάτως, συμβάλλοντας στη βελτίωση των πωλήσεων και στην αύξηση της συμμετοχής στην αγορά.
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει ότι “η H&M Group συνέχισε να αναπτύσσεται παγκοσμίως στη διάρκεια του 2018 σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο κλάδο”.
Οι πωλήσεις της μαζί με το ΦΠΑ στο δ΄ τρίμηνο, αυξήθηκαν στις 65,45 δισ. κορόνες από τις 58,48 δισ. κορόνες, ενώ οι πωλήσεις με ΦΠΑ σε τοπικό νόμισμα, αυξήθηκαν 6%.