Δημοσιεύθηκε στις: Σα, Ιαν 12th, 2019

Τα «σημάδια» που σου λένε να μη γίνεις επιχειρηματίας

Το όνειρο της επιχειρηματικότητας το έχουν λαχταρήσει πολλοί, μόνο που δεν κάνουμε όλοι για την επιχειρηματικότητα.

Αυτό ακριβώς υπενθυμίζει και η διευθύνουσα σύμβουλος της συμβουλευτικής φίρμας Uptima Business Bootcamp, Rani Langer-Croager, πως για να σε χαρακτηρίζει επιχειρηματικό πνεύμα πρέπει να έχεις απαραιτήτως τα παρακάτω 8 χαρακτηριστικά.

Ακόμα κι αν το προϊόν ή η υπηρεσία σου είναι υπέροχα, λέει, το ρίσκο που πρέπει να πάρεις είναι μεγάλο και για πολλούς δυσβάσταχτο. Οι παράγοντες κινδύνου είναι πολλοί και σίγουρα όχι για όλους…

Δεν διακατέχεσαι από επιχειρηματικό δαιμόνιο

«Οι άνθρωποι που δεν έχουν εμπορικό μυαλό, πιστεύουν πως δεν υπάρχουν αρκετές ευκαιρίες ή μέσα». Αυτό καταλήγει σε μια αίσθηση απελπισίας που ανατρέπει τελικά κάθε επιχειρηματική απόπειρα.

Ψάχνεις εύκολα λεφτά

«Αν προσπαθείς να βγάλεις γρήγορα λεφτά, τότε θα πιέσεις πολύ την εταιρία σου και δεν θα της επιτρέψεις να αναπτυχθεί με τον τρόπο που πρέπει να αναπτυχθεί».

Δεν έχεις ετοιμάσει business plan

Ένα σωστό και προσεκτικό επιχειρηματικό πλάνο εγγυάται περισσότερες πιθανότητες να γίνει η προσπάθεια βιώσιμη. «Σας συνιστώ, αν ξεκινάτε μια εταιρία, να την ελέγξετε στην αγορά και να δημιουργήσετε ένα πλάνο».

Δεν έχεις κάνει έρευνα αγοράς

Ο γρηγορότερος τρόπος να χρεοκοπήσει μια εταιρία, μας λέει, είναι να έχεις ένα προϊόν χωρίς αγοραστικό κοινό. «Μπορείς να σπαταλήσεις πολύ χρόνο και κόπο και λεφτά για να φτιάξεις κάτι που δεν θέλει η αγορά».

Δεν είσαι πρόθυμος να εκτεθείς για να διαφημίσεις την ιδέα σου

Οι περισσότεροι επιχειρηματίες που ξέρει, διατείνεται, δεν αγαπούν καθόλου το μάρκετινγκ του εαυτού τους. «Η επιχείρηση είναι προσωπική υπόθεση, πρέπει λοιπόν να εκτεθείς πραγματικά. Αν δεν μπορείς να ξεπεράσεις τον φόβο να σε δουν και να γίνεις ο διαφημιστής της εταιρίας σου, τότε η επιχειρηματικότητα δεν είναι πιθανότατα για σένα»

Τα κεφάλαια είναι λίγα

«Και έρχεται ένα σημείο όπου, για να μεγαλώσει η επιχείρηση, πρέπει να προσλάβεις ανθρώπους, ώστε να μοιράσεις αρμοδιότητες που δεν είναι πια καλή χρήση του χρόνου σου». Αν τρέχεις την εταιρία με περιορισμένους πόρους, υποδεικνύει, τότε δεν θα μπορέσει να αναπτυχθεί. Χωρίς ένα καλό δάνειο, τουλάχιστον, που μας επαναφέρει στην πρώτη ερώτηση: «Πόσο ρίσκο είσαι διατεθειμένος να πάρεις;»…

Για τον αρθρογράφο

.made by gleo