Η Black Friday σαν το… brexit για την Βρετανία

Η Black Friday είναι λίγο σαν το Brexit. Ορισμένοι Βρετανοί λιανοπωλητές έχουν κουραστεί να συμμετάσχουν σε μια ξένη επινόηση και θέλουν να αποχωρήσουν – ακόμη και όταν οι συνάδελφοί τους στην ηπειρωτική Ευρώπη αυξάνουν τη συμμετοχή τους στο event.

Αλλά παρόλο που όσοι στο Ηνωμένο Βασίλειο απομακρύνονται από αυτό το event, είναι ίσως σωστοί σε αυτή την περίπτωση, ωστόσο αυτό το εισαγόμενο φαινόμενο αγορών είναι σχεδόν αδύνατο να σταματήσει. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να λάβουν υπόψη τους πολλές αλυσίδες καταστημάτων στη Γαλλία, τη Γερμανία και αλλού, πριν να κρατήσουν σε απόσταση από τέτοιου είδους προωθήσεις τους πελάτες τους.

Η Black Friday, όπως μεταδίδει το bloomberg και αναμεταδίδει το newmoney.gr,  ήταν μια καταστροφή για τους Βρετανούς λιανοπωλητές. Έκανε την πορεία της σε όλο τον Ατλαντικό το 2010, όταν τα τοπικά καταστήματα προσπάθησαν να ανταποκριθούν στην Amazon.com Inc απελευθερώνοντας τις εκπτώσεις για το βρετανικό κοινό, μετά την Εορτή των Ευχαριστιών.

Το event αυτό έρχεται αργότερα στην ηπειρωτική Ευρώπη, όπου οι έμποροι λιανικής πώλησης ενισχύουν τις προσπάθειες της Black Friday τα τελευταία δύο χρόνια. Ο γερμανικός διαδικτυακός πωλητής Zalando SE θα προσφέρει προσφορές σε όλες τις 17 περιοχές πωλήσεων του. Στη Γαλλία, η εταιρία Carrefour SA παρουσιάζει μια εβδομάδα ειδικών προσφορών σε ηλεκτρονικά είδη, λευκά είδη, έπιπλα και ρούχα. Επίσης θα συμμετάσχει και η γερμανική εταιρεία ειδικών ηλεκτρονικών ειδών Ceconomy AG.

Κατά συνέπεια, οι συνδυασμένες ηλεκτρονικές πωλήσεις αυτής της περιόδου στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, τις Κάτω Χώρες και το Βέλγιο αναμένεται να αυξηθούν κατά 20% φέτος, σύμφωνα με τους ερευνητές του δικτυακού τόπου για τις καταναλωτικές συναλλαγές VoucherCodes.co.uk. Για το Ηνωμένο Βασίλειο, όμως, η ίδια έρευνα προβλέπει μια πτώση της τάξεως του 10%.

Σχετικά Νέα