Διαψεύδει δημοσίευμα για κρυφά μπόνους σε δημόσιους φορείς το υπουργείο Εργασίας

Η υπογραφή της ΣΣΕ μεταξύ της Διοίκησης της ΗΔΙΚΑ και του Σωματείου Προσωπικού της εταιρείας έγινε με απόλυτα διαφανείς και νόμιμες διαδικασίες, αναφέρει το υπουργείο Εργασίας, χωρίς να υπάρχουν κρυφά… μπόνους, διαψεύδοντας έτσι δημοσίευμα που θέλει τους εργαζόμενους στην ΗΔΙΚΑ να τυγχάνουν ευνοϊκής μεταχείρισης.

Στην απάντηση που δίνει το υπουργείο Εργασίας σε σημερινό δημοσίευμα εφημερίδας στο οποίο αναφέρεται στη διετή ΣΣΕ που υπέγραψε η Διοίκηση της ΗΔΙΚΑ ΑΕ με το Σωματείο Προσωπικού της εταιρείας, σύμφωνα με το οποίο δίνονται «κρυφά… μπόνους σε δημόσιους φορείς».

Στην απάντηση του το υπουργείο αναφέρει τα εξής:

Πρόκειται για ΣΣΕ η οποία είναι δημόσια αναρτημένη, με απολύτως νόμιμες ρυθμίσεις που προβλέπονται από την τρέχουσα νομοθεσία και όχι για «κρυφά μπόνους» που παραχωρούνται κατ’ εξαίρεση, όπως ισχυρίζεται το δημοσίευμα.
Διαστρεβλώνοντας συνειδητά την πραγματικότητα, το δημοσίευμα εμφανίζει ως δήθεν ετήσια αύξηση για τους εργαζόμενους το ποσό των «5.840 ευρώ», ενώ η σύμβαση δεν προβλέπει μισθολογικές αυξήσεις, αφού το προσωπικό της ΗΔΙΚΑ ΑΕ εντάσσεται υποχρεωτικά στο ενιαίο μισθολόγιο των Δημοσίων Υπαλλήλων.
Η αναφορά σε επίδομα 300 ευρώ έναντι δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα είναι απολύτως παραπλανητική καθώς πρόκειται για δύο δωροεπιταγές των 150 ευρώ έκαστη. Εξίσου παραπλανητική είναι και η αναφορά στην παροχή αποζημίωσης για παιδικό σταθμό, καθώς δεν αφορά το σύνολο των εργαζομένων αλλά μόνο έναν μικρό αριθμό από αυτούς. Όσους, δηλαδή, έχουν παιδιά προσχολικής ηλικίας και μόνο εάν δεν υπάρχει δημόσια δωρεάν δομή για να τα υποδεχτεί.
Το υπουργείο Εργασίας κάνοντας ειδική αναφορά στους εργαζόμενους στην ΗΔΙΚΑ τονίζει ότι και αυτοί έχουν υποστεί,»όπως όλος ο ελληνικός λαός»,τις συνέπειες των πολιτικών της περιόδου 2010-2014, όπου το λαϊκό εισόδημα μειώθηκε κατακόρυφα,έχοντας υποστεί μείωση του ετήσιου εισοδήματος τους εκείνη την περίοδο στο 60%, ενώ το προσωπικό μειώθηκε κατά 55%.

Τέλος, το υπουργείο Εργασίας κατηγορεί τη Νέα Δημοκρατία επειδή -όπως αναφέρει- έσπευσε να υιοθετήσει το δημοσίευμα.

Σχετικά Νέα