Σπίρτζης:«Μήπως να εκτελούμε όποιον δε χτυπάει εισιτήριο»

EISΟ Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Γρηγόρης Δημητριάδης, μιλώντας το πρωί στη Βουλή πρότεινε η ποινή για τους μη έχοντες εισιτήριο να αυστηροποιηθεί και να γίνει πλημμέλημα αντί πταίσμα που είναι ως σήμερα.

«Εγώ λέω να τους εκτελούμε»,απάντησε αργότερα ο πολιτικός του προϊστάμενος Χρήστος Σπίρτζης με ειρωνικό ύφος,προαναγγέλοντας έτσι την καρατόμηση του.

Πρόσθεσε επίσης, πως “έχουν ευθύνη εκείνοι που τους τοποθέτησαν σε αυτές τις θέσεις αλλά έχουμε ευθύνη κι εμείς που δεν τους έχουμε αλλάξει ακόμη, για διάφορους λόγους”.

Τι απαντά ο ΟΟΣΑ

“Δεν επιδιώκουμε καμία σύλληψη”, αλλά “θέτουμε ένα ζήτημα για προβληματισμό” και “προτείνουμε αλλαγή φιλοσοφίας του ελέγχου από κατασταλτικό σε αποτρεπτικό”, αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας, με αφορμή τις δηλώσεις του προέδρου του ΟΑΣΑ.

“Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης όλων για το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής που συρρικνώνει τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, προτείναμε και την επαναφορά του άρθρου 391 ΠΚ, όπως ίσχυε μέχρι το 1994 όταν και καταργήθηκε με το νόμο 2207/1994. Τίποτα περισσότερο”, αναφέρεται στην ανακοίνωση. “Το έτος 2011, η διάταξη επανήλθε με το νόμο 3920/2011 αλλά ως πταίσμα. Το πταίσμα τιμωρείται με κράτηση ή πρόστιμο. Πρόστιμο ήδη υπάρχει – διοικητικό. Η διάταξη λοιπόν, δεν απέτρεψε την εισιτηριοδιαφυγή, αλλά το αντίθετο, τη διόγκωσε, με τις απώλειες σήμερα να ξεπερνούν τα 40 εκ Ευρώ. Για αυτό το λόγο, το ΔΣ του Οργανισμού πρότεινε την επαναφορά του άρθρου 391 ΠΚ όπως ίσχυε μέχρι το 1994 με πρόβλεψη προστίμου ή ποινή φυλάκισης μέχρι τρεις μήνες που, έτσι και αλλιώς, είναι εντός του ορίου αναστολής, και θα μπορούσε να ισχύσει και τώρα ή και λιγότερο. Διαφορετικά το 391 ΠΚ ως πταίσμα δεν έχει καν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης. Σήμερα μάλιστα, τονίσαμε στη σχετική συζήτηση ότι με την πρόταση αυτή θέτουμε ένα υπαρκτό ζήτημα για προβληματισμό, αλλά ξεκαθαρίσαμε ότι σε κάθε περίπτωση δεν επιδιώκουμε καμία σύλληψη, ενώ δεν εκφράσαμε κάποια διαφωνία που δεν συμπεριλήφθηκε στο νομοσχέδιο”, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

“Ασφαλώς, βέβαια – συνεχίζει η διοίκηση του ΟΑΣΑ – το σημαντικό της υπόθεσης είναι το κοινωνικό σύνολο να συνειδητοποιήσει, ότι τα δημόσια μέσα μεταφοράς στην πόλη μας αξίζουν σεβασμό για να μπορούν να υπάρχουν, να είναι δημόσια, να έχουν προσιτές τιμές και να βελτιώνονται προς όφελος του περιβάλλοντος και όλων των ανθρώπων της πόλης”.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα