Δημοσιεύθηκε στις: Δε, Ιούν 15th, 2015

Όνειρα γλυκά

Γερμανοί επιστήμονες βρήκαν ότι η τεστοστερόνη μπορεί να δημιουργήσει προδιάθεση στους άντρες για ξενύχτι. «Το κεντρικό ρολόι του εγκεφάλου σου έχει υποδοχείς της αντρικής ορμόνης. Οταν η τεστοστερόνη τους δεσμεύει, μπορεί να δημιουργήσει μεταβολές στο βιολογικό σου ρολόι» λέει ο Christoph Randler, συγγραφέας της μελέτης.

Μεσημεριανή Γυμναστική
«Ξεκίνα χαμηλώνοντας τα επίπεδα της κορτιζόλης, καθώς πρόκειται για μία ορμόνη που σου προκαλεί άγχος και κορυφώνεται αργά το βράδυ» λέει ο Michael Thompson, διευθυντής στο Sleep-Wake Disorders Center. Κάνοντας διατάσεις για 20 λεπτά το μεσημέρι θα ρίξεις τα επίπεδα της κορτιζόλης, σύμφωνα με Γερμανούς ερευνητές.

Κοιμήσου Ζεστά
Οταν τα επίπεδα της μελατονίνης ανεβαίνουν στην αρχή του ύπνου, η θερμοκρασία του σώματος πέφτει. Σε περίπτωση που κοιμάσαι αργά, η άνοδος της μελατονίνης ξεκινάει αργότερα και κάπου εκεί κάνει σημαντική δουλειά το ζεστό γάλα. «Προκαλεί αρχικά αύξηση και στη συνέχεια σημαντική πτώση στη θερμοκρασία του σώματος» λέει ο W. Christopher Winter, επιστημονικός σύμβουλος του MH σε θέματα ύπνου.

Καλό Σαββατοκύριακο
«Για να σπάσεις τον κύκλο του κακού ύπνου, ακολούθησε τα Σ/Κ το πρόγραμμα των υπόλοιπων ημερών» λέει ο Winter. Εφόσον δεν έχεις την πίεση της δουλειάς να σε σηκώνει από το κρεβάτι, επιβράβευσε τον εαυτό σου που ξύπνησες νωρίς. Κάνε ένα πλούσιο πρωινό ή ένα πλούσιο πρωινό σεξ. Ετσι θα αρχίσεις σταδιακά να σηκώνεσαι πιο νωρίς από μόνος σου.

Για τον αρθρογράφο

-

.made by gleo