Δημοσιεύθηκε στις: Τρ, Ιούν 14th, 2016

Χρ.Σπίρτζης:Δε χαιρόμαστε όπως ο Γεωργιάδης και ο Μητσοτάκης που διέλυαν την Υγεία και έκαναν απολύσεις

cdcffΣφοδρή επίθεση κατά της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ εξαπέλυσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας σε συνέδριο με τίτλο «Αναπτυξιακές προοπτικές για τη Δυτική Ελλάδα», που οργάνωσε η εφημερίδα «Πελοπόννησος».

«Εμείς δε χαιρόμαστε, όπως ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης, όταν διέλυε την υγεία. Δεν χαιρόμαστε, όπως ο κ. Βενιζέλος, όταν κατακρεουργούσε τα ασφαλιστικά ταμεία με το PSI. Δεν χαιρόμαστε, όπως ο κ. Μητσοτάκης, όταν έκανε απολύσεις» ανέφερε ο κ. Σπίρτζης για να προσθέσει:

«Εμείς θα χαρούμε μαζί με τον ελληνικό λαό στο τέλος του 2018, όπου θα έχει βγει η χώρα από τη κρίση, όταν θα έχει αναδιαταχθεί το χρέος, όταν θα μπορούμε να ασκήσουμε τις πολιτικές που θέλουμε. Ως τότε αγώνας, αγώνας, αγώνας, μπας και το θυμηθούν και κάποιοι που το έχουν ξεχάσει».

Ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι η Δυτική Ελλάδα και η Πελοπόννησος εδώ και δέκα χρόνια ζουν σε αποκλεισμό και οι πολίτες της ταλανίζονται από τα έργα που φέρουν την υπογραφή Σουφλιά και των προηγούμενων συγκυβερνήσεων. «Ο κ. Σουφλιάς και οι προηγούμενες κυβερνήσεις προέβλεπαν την ολοκλήρωσή τους σε έξι μήνες έως ένα χρόνο. Δέκα χρόνια δεν είχαν μεταφερθεί τα δίκτυα κοινής ωφέλειας. Δέκα χρόνια δεν είχαν επιλυθεί, στο ίδιο υπουργείο που είχε και τις δύο αρμοδιότητες, τα σημεία τομής του αυτοκινητόδρομου με τον σιδηρόδρομο. Δέκα χρόνια συσσωρευμένες αξιώσεις των παραχωρησιούχων, έργα κολλημένα και εκατοντάδες εκατομμύρια υποσημειώσεις από τις συμβάσεις που, η Ν.Δ., το ΠΑΣΟΚ και οι συνοδοιπόροι τους, δέσμευσαν τον ελληνικό λαό. Δέκα χρόνια ο απολογισμός τους ήταν: μειώνουν το μήκος του δρόμου και αυξάνουν τις αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους. Δέκα χρόνια η Πάτρα και η Δυτική Ελλάδα ήταν αποκλεισμένες και κάποιοι πλούτιζαν» είπε.

Μάλιστα, υποστήριξε ότι, όλα αυτά τα χρόνια, υπήρξε ένα παράλληλο σύστημα «ενδιάμεσων», που πλούτισε από τα προαναφερθέντα έργα των ασαφών προϋπολογισμών και των θολών χρονοδιαγραμμάτων. Όπως είπε, συγκεκριμένοι δημόσιοι λειτουργοί, που δρούσαν στο παράλληλο αυτό σύστημα, είχαν την αμέριστη συμπαράσταση συστημικών ΜΜΕ:

Ο υπουργός υπογράμμισε τα οφέλη που προκύπτουν για το δημόσιο και τους πολίτες, από την τμηματική δημοπράτηση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος. Αναφέρθηκε στη δραματική μείωση των αξιώσεων και των αποζημιώσεων που προέκυψαν από τη συγκεκριμένη διαγωνιστική διαδικασία, δίνοντας απάντηση στη σφοδρή κριτική που του ασκήθηκε για τη συγκεκριμένη επιλογή: «Σήμερα μπορούν να απολογηθούν όσοι το ισχυρίζονταν αυτό και βέβαια μπορούν να απολογηθούν, γιατί μας έκαναν κριτική για τον διαγωνισμό του έργου Πάτρα – Πύργος. Μας έκαναν κριτική, γιατί δεν βγάλαμε μία διαγωνιστική διαδικασία, για να μετέχουν πάλι οι πέντε μεγάλες εταιρείες με πολύ μεγάλο κόστος. Το πρώτο τμήμα, όπως ξέρετε, δημοπρατήθηκε, έλαβε έκπτωση πάνω από 50%. Μέσα στον μήνα θα δούμε αρκετά ακόμη τμήματα του Πάτρα-Πύργος που θα υπερκαλύψουν το 50% του δρόμου. Επιτέλους, θα γίνει σύγκριση, για να ξέρουμε όλοι πόσο κόστισαν πριν και πόσο κόστισαν μετά την εκλογή της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα. Μας κατηγόρησαν και για αυτό και θα μας κατηγορήσουν και στη συνέχεια, αλλά οι πολίτες, όσο και αν μας κατηγορήσουν, θα πληρώσουν λιγότερα από τα μισά και αυτό είναι το δικό μας στοίχημα», επισήμανε.

Τέλος, ο κ. Σπίρτζης αναφέρθηκε εκτενώς και στο σχέδιο νόμου για τα δημόσια έργα, που κατατίθεται την άλλη εβδομάδα προς διαβούλευση. Όπως ανέφερε, αλλάζει το στρατηγικό μοντέλο των υποδομών στη χώρα, καθώς η κυβέρνηση βάζει τέλος στη λογική του υπερπλουτισμού της αγοράς και της πολιτικής λογικής του «Μαυρογιαλούρου». «Οι υποδομές πρέπει να εξυπηρετούν την ανάπτυξη των παραγωγικών δομών. Όχι έργα για τα έργα, αλλά έργα που θα δίνουν υπεραξία στην παραγωγική μηχανή της χώρας» τόνισε.

Για τον αρθρογράφο

.made by gleo