Δημοσιεύθηκε στις: Τρ, Ιούν 7th, 2016

Π.Ρήγας: Η αξιολόγηση έκλεισε – Δεν πάμε σε κατάργηση 13ου και 14ου μισθού

RIGAS2_575_355«Η αξιολόγηση έκλεισε, η δόση θα αποταμιευτεί. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάμε σε κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού», υπογράμμισε ο γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνος Ρήγας, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό «ΣΚΑΪ», προσθέτοντας ότι «είναι προφητείες και έχουν αποτύχει σε όλες».

«Είμαστε σαφείς στο πλαίσιο που έχουμε για τα εργασιακά, καθώς επίσης και για τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας», είπε ο Π. Ρήγας και παρέπεμψε στον Κ. Μητσοτάκη, ο οποίος «μας έχει φέρει μέχρι εδώ γιατί κατάργησε το προστατευτικό πλαίσιο της εργασιακής νομοθεσίας, είναι αυτός ο οποίος γενίκευσε την απορρύθμιση και μας έβγαλε έξω από το ευρωπαϊκό κεκτημένο».

Σχετικά με τον εκλογικό νόμο και τη συνταγματική αναθεώρηση, ο κ. Ρήγα είπε ότι θα επιδιωχθεί ευρεία συναίνεση καθώς «δεν θέλουμε να αιφνιδιάσουμε κανέναν» και ότι «θέλουμε βαθιές αλλαγές στο δημόσιο βίο, δημοκρατικό κράτος και ενίσχυση του ρόλου των πολιτών, πράγμα που τα προηγούμενα κόμματα δεν ήθελαν». Σημείωσε δε, πως σε ό,τι αφορά τον εκλογικό νόμο, πάγια θέση της Αριστεράς και του ΣΥΡΙΖΑ είναι η απλή αναλογική, και πως με αυτή τη βάση θα υπάρξει συζήτηση με την κοινωνία και τα πολιτικά κόμματα.

Αναφορικά με τις κινητοποιήσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ο Π. Ρήγας τόνισε ότι «όλοι οι κλάδοι έχουν το δικαίωμα να διεκδικούν καλύτερους όρους εργασίας» και πως «αυτό που έχει σημασία όμως είναι όλοι να γνωρίζουν το πλαίσιο μέσα στο οποίο βρισκόμαστε και την προσπάθεια που έχει γίνει μέχρι τώρα». Αφού ανέφερε ότι ένας κύριος λόγος για τον οποίο απεργούν οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ είναι το ζήτημα του νέου ταμείου, υπογράμμισε πως «έχουμε δώσει καθαρή εξήγηση, ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ιδιωτικοποιηθούν οι αστικές συγκοινωνίες». Ακόμα ανέφερε ότι «όπου οι προηγούμενες κυβερνήσεις έκαναν ιδιωτικοποιήσεις, π.χ. της Θεσσαλονίκης, ήταν ένα πολύ κακό παράδειγμα ιδιωτικοποίησης», για να τονίσει πως «η στρατηγική και το σχέδιο το οποίο πρέπει να έχουμε για τα μέσα μαζικής μεταφοράς, είναι η διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα τους». Ο κ. Ρήγας συμπλήρωσε ότι στη ΣΤΑΣΥ υπάρχει το θέμα των συλλογικών συμβάσεων και πως πρέπει να υπογραφεί άμεσα από την διοίκηση του οργανισμού η νέα συλλογική σύμβαση εργασίας.

Για τον αρθρογράφο

.made by gleo